USTAZAH HAJAH DATIN SERI ROSMAH MANSOR BERDAKWAH DI IJOK

By Unknown on Tuesday, April 24, 2007

Filed Under:

Peperangan di antara BN [sebenarnya UMNO, bukan MIC] V PKR di Ijok masuk hari ke lima hari ini [Isnin, 23.4.2007]. Kempen menjadi semakin panas. Anwar Ibrahim, Penasihat PKR menjadi kapten dalam peperangan ini bagi pihak pembangkang, manakala Najib Tun Razak [dan semua pilihanraya kecil sama ada yang lepas, sedang dan akan datang] mengepalai kempen bagi pihak BN.

Anwar konsisten dalam kempennya mengenegahkan isu rasuah dan menyalahgunaan kuasa dan kedudukan untuk kepentingan peribadi sebahagian besar ‘golongan IBLIS’ [termasuk skandal watergate Malaysia yang didalangi oleh Najib] yang ada dalam UMNO atau kini lebih dikenail dengan nama ‘UNITED MONKEYS NATIONAL ORGANISATION’ dan parti-parti yang bergabung dengannya.

Apa yang menarik ialah isteri Najib juga turut berkempen [berdakwah?] di Ijok mempertahankan suaminya yang menjadi bahan berkempen.? Rosmah mula menyebut perkataan pahala-dosa dan halal-haram kerana konon katanya pihak pembangkang khususnya Anwar telah menabur fitnah terhadap suaminya yang tidak ada setitik pun noda dan dosa [maksud Ustazah Rosmah?] ialah Najib suaminya itu berada dalam keadaan suci bersih seperti kain putih seperti bayi yang baharu dilahirkan. Tidak pernah terlibat dengan sebarang skandal atau amalan rasuah. Sambil itu, beliau berdoa semoga Allah s.w.t memberi pembalasan yang sewajarnya ke atas pembangkang. Rosmah penuh yakin dengan berkata : Pembangkang akan terima balasan Tuhan’ .

Rujuk link ini :

http://www.agendadaily.com/cms/content.jsp?id=com.tms.cms.article.Article_1b63fcca-cabec5bb-154de0b0-d08a5a1a, dan

http://malaysia-today.net/blog2006/beritankom.php?itemid=4061

Saya tidak berhasrat untuk mempertikaikan pegangan dan keimanan yang ada pada diri Rosmah ini, hanya Allah yang lebih mengetahuinya. Melihat kepada lakaran perjalanan kehidupannya mengambarkan keadaan sebaliknya terjadi. Cara beliau berinteraksi dengan masyarakat termasuk rakan-taulannya [contohnya dalam mengendali urusan Bakti] dan orang-orang bawahan, beliau tidak mempunyai PR yang baik. Beliau senantiasa menunjukan wajah yang terlalu ego dan sombong. Kaki kontrol. Apatah lagi kehidupan sosialnya yang penuh sensasi, boros dan membazir. Beliau pernah bertindak menduakan suami dan menjalinkan hubungan sulit dengan Najib sehingga rumahtangganya yang pertama dibinanya runtuh berkecai.

Semua orang tahu kehidupan sosial Rosmah ini. Contohnya pada malam 9.12.2006 lalu, di Majlis Malam Santapan Negara sempena meraikan SPB YDP Agong ke-12 yang akan menamatkan tempoh perkhidmatannya, dan dengan kehendak Rosmah majlis itu terpaksa dipendekkan dan mesti tamat jam 10.00 malam. Tidak seperti kebiasaan, di mana pada malam itu SPB YDP Agong tidak pun sempat bersalaman dengan para jemputan. Para kenamaan dan para jemputan terpaksa bergegas termasuk Raja dan Permaisuri Agong ke Stadium Bukit Jalil kerana di situ ada pesta GLOBAL INDIAN FILM AWARDS [GIFA BOLLYWOOD].

Di pesta ini, di atas pentas Rosmah terkinja-kinja macam orang dirasuk IBLIS [memang pun mereka golongan IBLIS] berpelokan, bercium dan berlaga pipi sama pipi dengan pelakon handsome daripada Bollywood di hadapan suaminya, Najib. Paling memalukan PM, TPM pakai baju Melayu menonton acara itu. Malam Bollywood itu menyaksikan betapa Rosmah memang menggunakan segala kedudukannya menjatuhkan martabat Yang DiPertuan Agong, Yang diPertuan Besar Negeri Sembilan, Sultan Pahang, Perdana Menteri, Timbalan Perdana Mneteri boleh turut hadir sama yang boleh duduk bersekongkol hingga lewat pagi sedangkan majlis negara yang mengorbankan jutaan ringgit dengan segala pembaziran boleh dipendekkan.

Itulah peribadi sebenarnya Rosmah bt Mansor ini, bekas menuntut Kolej Tunku Kurshiah, Seremban. Malaysia akan hancur, sekiranya takdir membenarkan Najib mengambilalih kuasa daripada tangan Abdullah Ahmad Badawi kerana tangan-tangan jahat Rosmah akan memainkan peranannya lebih dashat lagi daripada kumpulan Khairy Jamaluddin yang ada sekarang.

"SELAMATKAN RAKYAT DAN SELAMATKAN NEGARA”

“PROTES SAMPAI TURUN”

- Tun Telanai

1 Komen for this post

Semoga kebenaran dapat ditunjukkan..

Posted on June 26, 2008 at 10:21 AM